Med barnevogn i KBH

Jeg vil herigennem skrive et indlæg om vores kontakt med virksomheden og hvilke oplevelser vi har haft med personalet hos dem  og personalet hos pelican Self Store. Vi ankom til Københavns Lufthavn en dejlig sommerdag i juni måned. Vi familen bestod af 2 forældre og  børn i alderen 0 år 2 år 4 år og 6 år og som bagage havde en barnevogn til lille Emil på 6 måneder og en tvillingeklapvogn til Ida og Anton på 4 og 4 år. Ved en mellemlanding i Egypten havde vi på fornemmelsen at barnevognsudstyret ikke kom med over i flyet til Københavns Lufthavn. Og ganske rigtigt, da vi havde ventet i over en time ved bagagebåndet i Københavns Lufthavn, måtte vi erkende at vores vogne ikke var ankommet. Det var vildt frustrende stå med vores børn og vente og derudover  var vi godt trætte efter en lang flyrejse. Vi gik i gang med at google om man kunne leje en barnevogn eller lej en klapvogn et eller andet sted i København og minsanten, der fandtes et firma i Brøndby som udlejer babyudstyr.

 

LEJ EN BARNEVOGN

Vi fandt telefonnummeret til personalet og vedkommende guidede os til at vi enten kunne finde en barnevogn og leje den og selv afhente det bestilte  eller også kunne personalet tilbyde at vi kunne få bragt de 2 vogne som vi ønskede at leje, til vores overnatningssted i Storkøbenhavn. Det var sørme smart og så kunne personalet hos dem ydermere at de kunne komme og levere udstyret indenfor 2 timer. Se det kalder jeg service. Det var en stor lettelse at vide at vi kunne komme ud af den stressede situation som vi fik i lufthavnen.

 

PELICAN SELF STORE

Da vi havde lejet en bil fandt vi det nemmere selv at afleveret det bestilte udstyr tilbage til virksomheden hos Pelican Self Store. Dog fandt vi ud af at man skal huske at komme i åbningstiden  som dagligt er mellem kl. 10 og 18 – for vi stod udenfor porten og måtte pænt køre en tur mens vi ventede på at lagret skulle åbne til dem.

Det var nemt og bekvemt at gå ind i receptionen og aflevere de 2 klapvogne og en flink dame sagde at hun ville sætte udstyret ned i virksomhedens lager, for hun vidste at personalet ville komme og rengøre udstyret og gøre det klar til næste udlejning.

Tak til dem for den fine service og vi vil fortælle alle om den fine service som i ydede vores familie efter vores ferietur.


Skriv et svar